www.tvsm.pl
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
Informacja o jakości wykonywanych usług telekomunikacyjnych

Czerwiec 2016

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 2 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 10 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 25.717/1047 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 23 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 8 godz.

Maj 2016

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 6 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 1 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 25.638/1046 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 19 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 1 godz.

Kwiecień 2016

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 7 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 12 dni 7 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 25.483/1042 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 19 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 4 godz.

Marzec 2016

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 9 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 14 dni 17 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 25.352/1039 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 23 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 2 godz.

Luty 2016

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 10 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 10 dni 3 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 25.153/1032 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 21 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 3 godz.

Styczeń 2016

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 15 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 9 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 24.896/1026 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 6 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 11 godz.

Grudzień 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 12 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 9 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 24.658/1020 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 7 godz.

Listopad 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 15 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 10 dni 15 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 24.452/1013 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 5 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 11 godz.

Październik 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 1 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 24.234/1006 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 12 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 15 godz.

Wrzesień 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 22 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 15 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 23.938/997 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 6 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 5 godz.

Sierpień 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 2 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 13 dni 6 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 23.745/992 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 10 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 7 godz.

Lipiec 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 4 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 23.533/984 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 18 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień

Czerwiec 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 7 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 11 dni 3 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 23.319/976 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 17 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 1 godz.

Maj 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 6 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 10 dni 4 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 23.113/968 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 15 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 23 godz.

Kwiecień 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 13 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 10 dni 20 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 22.850/956 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 20 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 4 godz.

Marzec 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 13 dni 22 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 22.577/945 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 18 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 4 godz.

Luty 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 19 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 10 dni 7 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 22.182/931 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 17 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 2 godz.

Styczeń 2015

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 10 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 16 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 21.749/916 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 23 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 6 godz.

Grudzień 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 19 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 13 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 21.274/901 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 19 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 4 godz.

Listopad 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 6 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 11 dni 4 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 20.495/875 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 6 godz.

Październik 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 19 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 18.988/828 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 6 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 11 godz.

Wrzesień 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 6 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.624/826 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 11 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 20 godz.

Sierpień 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 5 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 8 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.614/824 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 9 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 20 godz.

Lipiec 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 3 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.596/821 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 6 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 18 godz.

Czerwiec 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 3 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.566/819 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 16 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 1 godz.

Maj 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 6 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.490/805 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 4 godz.

Kwiecień 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 10 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 8 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.490/805 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 8 godz.

Marzec 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 5 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.490/805 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 5 godz.

Luty 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.490/805 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 3 dni 4 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 2 dni 4 godz.

Styczeń 2014

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni i 2 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 10.430/792 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 9 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 15 godz.

Grudzień 2013

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 12 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 8 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 5.006/745 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 11 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 14 godz.

Listopad 2013

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 5 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 5.006/745 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 19 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 2 godz.

Październik 2013

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 7 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 5.006/745 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 3 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 6 godz.

Wrzesień 2013

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień i 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 5.006/745 Kb/s

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 9 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek - 1 dzień 10 godz.

Biuro Obsługi Abonenta czynne:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 17.00
wtorek: 9.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Kasa czynna:
poniedziałek - piątek: 8.00 – 15.30
przerwa: 11:30 - 12:00

Copyright © 2009 - 2017 'TVK SM'
Telewizja Kablowa
Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu


ul. Piotra Skargi 1
86-300 Grudziądz