www.tvsm.pl
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9

2015-11-13

Eurosport zmienia się w Eurosport 1!



Uprzejmie informujemy, że 13 listopada br. kanał Eurosport zmienia się w Eurosport 1. Stacja zyska nową oprawę graficzną, w tym logotyp. Nowe logo otrzyma również kanał Eurosport 2.

Nowocześniejsza wersja, która jest na miarę XXI wieku, będzie nawiązywać do 25-letniego dziedzictwa stacji dzięki słynnej gwiazdce - elemencie charakterystycznym dla Eurosportu. Nowa identyfikacja będzie spójna dla wszystkich platform, wyróżniając ją na tle innych kanałów sportowych.

aurosport1

Nowej identyfikacji wizualnej Eurosportu towarzyszyć będzie kampania w mediach społecznościach pod nazwą „#podzielsiepasja”. To inspiracja dla kibiców na całym świecie, aby pokazywali swoją pasję do sportu i dzielili się nią z innymi.

- Eurosport ma ugruntowaną pozycję jako lider wśród europejskich kanałów telewizyjnych, a dzięki inwestycjom Discovery, rozwija się jeszcze szybciej i łączy kibiców. Dzisiejsza wiadomość to kolejny, ogromny krok ku temu, aby Eurosport stał się wyborem numer jeden dla fanów sportu na całym świecie. Hasło „Fuel Your Passion” w pełni wyraża nasze nowe podejście, w którym kibice i ich pasja są w centrum zainteresowania. Wciąż inwestujemy w prawa sportowe na różnych rynkach. Kanały Eurosportu pokazują na wyłączność między innymi trzy tenisowe turnieje wielkoszlemowe, Bundesligę czy najważniejsze wyścigi kolarskie - mówi Peter Hutton, CEO Eurosport.


- Mocno inwestujemy też w produkcję, aby nasze relacje były jeszcze ciekawsze i innowacyjne. Dzięki temu rok 2015 przyniósł wiele rekordów oglądalności - dodaje Hutton

.
- Na podstawie szeroko zakrojonych badań rynkowych odświeżyliśmy nasze wartości i wydobyliśmy kwintesencję tego, czym jest Eurosport i czym różni się na tle innych telewizji. Dzięki temu chcemy budować jeszcze silniejsze więzi pomiędzy kibicami i sportowcami, których łączy pasja. My, jako Eurosport, będziemy ją rozbudzać i napędzać poprzez nasze transmisje - mówi Antonio Ruiz, VP Marketing & Franchise Management w Eurosport.


- Rok 2015 jest przełomowy pod wieloma względami. Nasza strategia to nowe podejście do tzw. czterech „P”- czyli praw, produkcji, promocji i platform. Angażujemy się w inwestycje w prawa sportowe atrakcyjne z punktu widzenia lokalnego widza. Dzięki temu kibice w Polsce mogą oglądać na naszych antenach rodzimą Ekstraklasę, Ligę Europy - gdzie w fazie grupowej grają Legia Warszawa i Lech Poznań - czy Bundesligę, w której bryluje Robert Lewandowski. Wśród komentatorów z kolei nie brakuje znakomitych ekspertów, takich jak Maciej Żurawski, Radosław Gilewicz, Andrzej Strejlau czy Dariusz Baranowski - mówi Olgierd Dobrzyński, Country Manager Discovery i Eurosport w Europie Centralnej.

Biuro Obsługi Abonenta czynne:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 17.00
wtorek: 9.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Kasa czynna:
poniedziałek - piątek: 8.00 – 15.30
przerwa: 11:30 - 12:00

Copyright © 2009 - 2017 'TVK SM'
Telewizja Kablowa
Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu


ul. Piotra Skargi 1
86-300 Grudziądz